NŇĎi fejlesztŇĎ program

NŇĎi k√∂r

Vezeti: Bern√°th Krisztina

 

2018 febru√°rt√≥l √öj NŇźI K√ĖR minden h√≥nap elsŇĎ keddj√©n 17h-t√≥l.

Helysz√≠n : 1146 Budapest, Th√∂k√∂ly √ļt 58.-60.

 

T√©m√°k az elsŇĎ f√©l√©vben:

 

Febru√°r 6.
Eur√≥pai NŇĎnek lenni 2018-ban‚ÄĚ?‚ÄĚ
A ‚ÄúKi vagyok √©n?‚ÄĚ lehetŇĎs√©gei a Davis modell alapvet√©sei ment√©n.

M√°rcius 6.
√ĖnkifejezŇĎd√©s √©s tipol√≥gia.
Egzisztenci√°lis modelljeink.
Az ABSZOL√öT ANYA l√©tezik/het m√©g?,-Az ABSZUL√öT NŇź ‚Äútarol/hat divatb√≥l‚ÄĚ?‚ÄĚ-A Professzionalista t√©nyleg arra tette fel az √©let√©t,hogy leversenyezze/hesse a f√©rfiakat?- √Čs a VEGYES meddig t√°g√≠tja/hatja a hat√°rokat?

FEBRU√ĀRBAN tervezetten ‚ÄúElŇĎ TAVASZI SZ√úNET EGYIPTOMBAN:-))))‚ÄĚ?‚ÄĚ
(Részletek nálam privátban...)

√Āprilis 3.
A BELSŇź NŇź.
A teremtés csodája párkapcsolatban, családban, társadalomban.
H√°t a Leghatalmasabbnak tetszŇĎ m√≥don‚ÄĚ?‚ÄĚ

M√°jus 1/8‚ÄĚ?‚ÄĚ (Kock√°s pl√©den a szabadban...‚ÄĚ?‚ÄĚ)
Anya-L√°nya kapcsolataink.
√Ėr√∂mmel sz√ľl√©s vagy a keresztre fesz√ľl√©s mint√°i.
G-Natal elm√©let a mai eg√©szs√©g√ľgyi rendszerben. - 12 √©ves k√≥rh√°zi misszi√≥s tapasztalataim.

J√ļnius 5
‚ÄúPar√°zs-sz√©k‚ÄĚ Trad√≠ci√≥ tisztelet, csal√°di szok√°sok fontoss√°ga.
Sz√ľlŇĎi-,Anyai v√°gyak a p√°rv√°laszt√°sban.
√ĀLD√ĀS -√ĀLDATLANS√ĀG...

2018. szeptembertŇĎl F√©rfi f√©l√©v...

Szeretettel hívlak és várlak Benneteket:-)))

 

Bern√°th Kriszta

 

A tematikus nŇĎi k√∂r, azzal a c√©llal j√∂tt l√©tre, hogy a nŇĎi fejlŇĎd√©sl√©lektan √©s tipol√≥gia,- valamint a nŇĎi szerepek meg√©rt√©s√©t, √©s gyakorl√°s√°t szolg√°lja.

10 t√©m√°t fel√∂lelŇĎ program, havonta egyszer, keddenk√©nt d√©lut√°n 17.00-kor kezdŇĎdik.

A tematikus csoportos √ľl√©s menete:

17.00 √≥rakor k√∂tetlen besz√©lget√©ssel kezd√ľnk. Mindenki kimondhatja az aktu√°lisan Ňźt foglalkoztat√≥ probl√©m√°kat, feladatokat,-vagy √©ppen hangulatt√≥l f√ľggetlen√ľl figyelheti, √©s hallgathatja a t√∂bbieket a k√∂rben. Esetlegesen a kor√°bbi √ľl√©sek hat√°s√°ra l√©trej√∂tt tapasztalatokat megosztjuk egym√°ssal.

Te√°zunk, h√°zi finoms√°gokat fogyasztunk, √©s recepteket cser√©l√ľnk.

ElŇĎad√°s a ki√≠rt t√©m√°ban.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A sz√ľlet√©s jelentŇĎs√©ge a mindennapi √©letben

 

M√°r a fogantat√°s sor√°n nagyon sok lelki akad√°ly √©s program mŇĪk√∂dik a emberekben. √Črzelmi g√°tl√°sok, csal√°di programok, ellen√°ll√°sok akad√°lyozhatj√°k a fogantat√°s kialakul√°s√°t vagy √©ppen ellenkezŇĎleg, a fogamz√°sg√°tl√°st.

A leendŇĎ kismam√°k, illetve v√°rand√≥s h√∂lgyek, ezeket az akad√°lyokat a l√©gz√©sen kereszt√ľli megv√°ltozott tudat√°llapotban val√≥ munka sor√°n, sikeresen fel tudj√°k dolgozni. Minden t√∂rt√©n√©s, √©rzelmi √©lm√©ny, amit a fogantat√°st√≥l a sz√ľlet√©s ut√°ni n√©h√°ny napban √©l√ľnk √°t, megmarad az emberi inform√°ci√≥s rendszerben, √©s ez seg√≠t a probl√©ma azonos√≠t√°s√°ban √©s feldolgoz√°s√°ban. Regressz√≠v √°llapotban k√©pesek vagyunk ezt a folyamatot √ļjra √°t√©lni, √©s verb√°lisan strukt√ļr√°lni, valamint a saj√°t, fejlettebb szinten l√©vŇĎ inform√°ci√≥s strukt√ļr√°nkba elhelyezni.

Bizonyos inform√°ci√≥s blokkok cser√©lhetŇĎv√© v√°lnak, √©s √ļj pozit√≠v programok √©p√≠thetŇĎk be. Annak √©rdek√©ben, hogy k√∂nnyebben tudjunk foglalkozni a t√∂rt√©ntek feldolgoz√°s√°val, a folyamatot n√©gy szakaszra bonthatjuk, amelyeket m√°trixoknak nevez√ľnk. A l√©gz√©s folyamat√°ban megtal√°lhat√≥ak a programok beindul√°s√°nak pillanatai, amikor ki tudjuk cser√©lni ezeket a negat√≠v programokat pozit√≠vra.

Minden m√°trixban beindulnak programok. Pl. a sz√ľlŇĎk d√∂nt√∂ttek, hogy fi√ļt szeretn√©nek, de l√°ny sz√ľletik. Ekkor a fogantat√°st√≥l beindul ez a program, aminek a csecsemŇĎ meg akar felelni. Ha a sz√ľlŇĎk k√©sŇĎbb megv√°ltoztatj√°k v√©lem√©ny√ľket, √©s tudatosan feldolgozz√°k, √©s √°talak√≠tj√°k, a gener√°ci√≥s programot, akkor van lehetŇĎs√©g arra, hogy a program elindul√°sa elker√ľlhetŇĎv√© v√°lj√©k.

1. M√°trix. Fogantat√°st√≥l a sz√ľlet√©si g√∂rcs√∂kig tart√≥ szakasz .

A sz√ľlŇĎk m√°s nemŇĪ gyereket v√°rnak, mint amilyen sz√ľletik . Bizonytalanok a sz√ľlŇĎk abban, hogy t√©nyleg akkor szeretn√©nek-e gyereket . K√∂z√∂mb√∂ss√©g alakul ki a gyermek sz√ľlet√©s√©vel kapcsolatban.

Egy√°ltal√°n nem k√≠v√°nt√°k a gyermeket a sz√ľlŇĎk.

2. M√°trix. A l√©gz√©s folyamat sor√°n az egy√©n be tudja azonos√≠tani, hogy meg akar-e sz√ľletni, vagy sem.¬†

A d√∂nt√©st befoly√°sol√≥ t√©nyezŇĎk az al√°bbiak lehetnek:

Sz√ľlei nem v√°rj√°k a csecsemŇĎt √©s a sz√ľl√©st.

Az √©desapa √©s az √©desanya f√©lnek, hogy mi t√∂rt√©nik a sz√ľl√©s ut√°n.

Az √©desanya nem akar sz√ľlni, nem akarja elengedni a magzat√°t. Vagy t√ļl kor√°n akarja megsz√ľlni a gyermek√©t, √©s stimul√°lja a sz√ľl√©st gy√≥gyszerekkel, vagy m√°s m√≥dszerekkel.

Nincs egybees√©s a magzat, √©s az √©desanya ritmusa k√∂z√∂tt, az √©desanya t√ļl akt√≠v, vagy passz√≠v.

3. M√°trix A sz√ľlet√©si csatorn√°b√≥l val√≥ kijut√°s.

K√∂nnyed√©n kics√ļszhat a baba, vagy ellen√°llhat a kij√∂vetelnek. Az √©desanya √©s a gyermek kreat√≠v egy√ľttmŇĪk√∂d√©s√©nek folyamat√°ban degrad√°lhatj√°k, illetve seg√≠thetik egym√°st. Az any√°val, √©s a t√°gabb k√ľlvil√°ggal val√≥ egy√ľttmŇĪk√∂d√©si k√©pess√©g, illetve k√©ptelens√©g.

4. M√°trix A csecsemŇĎ elhagyja az anyj√°t, √©s elv√°gj√°k a k√∂ld√∂kzsin√≥rt.

Az any√°val val√≥ kapcsolat jelenti a kapcsolatot az √©lettel. Amikor ez a tapasztalat √∂r√∂mteli, meleg, kellemes, akkor azt az √ľzenetet hordozza, hogy a sok f√°radts√°gnak meg van az eredm√©nye. Amennyiben ez nem √≠gy t√∂rt√©nt, pesszimista, szkeptikus hajlamok alakulnak ki. A probl√©m√°k elŇĎtti megb√©nult toporg√°s, √©rtelmetlens√©g, rem√©nytelens√©g √©rz√©se.

Ezeknek az energiablokkoknak a felismer√©s√©vel, √ļj folyamatok ind√≠that√≥ak a sz√ľletendŇĎ gyermek √©s a csal√°d √©let√©ben.