20 perc légzés naponta

Az emberi sejtek ph. értéke hajnali négytől délutánig négyig lúgos, majd délután négy után hajnali négyig savas hatású.
A lúgos időszakban a test túlnyomóan inkább használja az energiát, az esti órákban, éjjel inkább gyűjti.
A lúgos szakaszt katabólikusnak, a savas anabólikus szakasznak hívjuk.

Az utcán nézelődve látjuk, a parkokban kövér emberek futnak.
A futás hizlal. Különlegesen az esti órákban. Nem viccelek, ez komoly.
Az esti futástól általában hízunk, de jó hír, a reggeli futás fogyaszt. A reggeli futók vékonyak, a kövéreké az esti futó turnus.

Légzés gyakorlatok hatása is különbözik.
A vivation légzés segít égetni, felhasználni az energiát.
A vivation légzéssel a belső konfliktusainkat munkáljuk ki. Amikor sikerül feldolgozni a konfliktusokat sok energiát használunk, sok zsiradékot égetünk, megszabadulunk a méreganyagoktól.

Esti órákban az energia légzéssel gyűjtjük az energiát.
Ha már 50-60 másodperces a légzésszünetünk, elég magas az energiaszintünk, és a testünk önszabályozó állapotba kerül. Működik a metabólikus folyamat, a beteg sejtek egészségessé válnak, sok energiát kezdenek felhasználni, többet, mint eddig. Több izomsejt kezdi erősíteni a testet, csökkenti a megterhelő zsír sejtek mennyiségét.
A test visszanyeri az egészségét.

Gyakorlatilag mind két légzésre szükségünk van. A feldolgozatlan elnyomott érzések, a traumák elnyomott emléke fekete lyukak, melyeken keresztül folyamatosan veszítjük az energiát.
A keleti légzéssel foglalkozó rendszerek napi 4 óra gyakorlásokat írnak elő.
20 perc és négy óra között különbség nagy idő.
Az energiaszint emelő légzés gyakorlat napi 20-30 percet vesz igénybe. Kigyógyulunk szépen sorban a betegségeinktől az energiaszintünk emelkedésével. Sokkal könnyebb találni 20 percet a napjainkba, a rendszeres eredményt hozó foglalkozáshoz.

Kiegészítő információk